Frida Moa Mathilde

Alla inlägg under september 2013

Av Frida - 26 september 2013 19:02

Tjeena bloggen, lenge sen sist,    Ska bli bättre på dethär om att blogga. Men iallafall, idag var det en helt vanlig dag i skolan, förutom att vi skrev husa prov. När jag kom hem från skolan så tog jag det lugnt och bara chillade, sedan åt jag mat hos mommo och moffas. Äfter det for jag hem, pratade i telefon med flera olika. Sedan for jag iväg på fotboll.

Äfter det (nu) sitter jag bara här och skriver om dagen som gått.

Fredag: Skolan, sedan hem (till mammas)

Äfter det kommer pappa äfter oss, Wilma,Anso och mig.

Och så far vi dit och dom sover över.

Btw. Fyller på tisdag!!!      

 Haa det så bra!!

 

Av Frida - 8 september 2013 17:07

Snabbt här bara Kom hem från Kvevlax för en stund sedan vi käkade mat där. Nu  håller jag på att läsa på matte provet som vi har på fredag. Syns äfter träningen. :)


Av Frida - 8 september 2013 12:02

Dålig på att uppdatera här. Men nu är jag tillbaka. I fredags sov Stasi över och vi var i city, men när vi skulle gå hem så sog vi (minns inte om det va flera en, en fladder mus) Fladdermöss fy fan säger jag bara där flög dom bara huxflux framför oss. Uch,men sedan nr vi kom hem så lagade vi milkshake :)  och sedan kollade vi lite film och sedan gick vi och sova, minns inte vad klockan var då. Det var iallafall en kul kväll. :)  På lördag for Stasi hem någon gång halv 11 tiden. Och sedan gick jag i duschen och efter det for jag till Vasa men mamma och  mommo :)
Shoppade en tröja och en bandeo stavas? Kommer foto :) NÅ efter Vasa så for vi till mommo och moffas och där var också Kusinerna. Efter det...      
så kom kusinerna hit och  så försökte Maja lära mig att hjula men det gick ju sådär.
Och dom for hem på kvällen halv 9 tiden och äfter det så kollade jag och Noah på Scary moovie 5.
Och äfter det så gick jag och sova. Och idag vaknade jag ca. kl halv 11 och har shoppat på nätet (nellie.com) en bikini, en tröja och ett par skor. Har varit en super bra hälg   Kommer fler bilder senare :)
 

Presentation


13 år som gillar att shoppa, spela fotboll och fotografera!
Kommer att blogga om min vardag och lite till, enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards