Frida Moa Mathilde

Alla inlägg under januari 2014

Av Frida - 25 januari 2014 07:57

God morgon!!
Fredag: Skolan först från 8.45-15.10
På kvällen så for Amamda och jag till amigo! Kom hem halv 11 tiden.

I natt: somnade halv 12 och vaknade flera gånger på natten pga min hosta.

I dag: vaknade 8 och jag hostade så himla mycket. Just nu så sittär ja och njuter av mitt goda te.
See ya:)

Av Frida - 7 januari 2014 21:51

Haha jag hade tänkt att blogga imorsse men fick inte en enda bild som blev bra. Japp idag var första dan i skolan efter ett jävligt bra jul-lov.Vi jorde typ inget kul i skolan helt vanliga timmar bara. Men nu är klockan jätte mycket så nu ska jag börja sova. Så vi hörs, GODNATT!!

Just a random pic. See you later... :)

Av Frida - 2 januari 2014 19:40

Gott nytt år! Har inte hunnit blogga eller nått efter jul så nu måst ja ju blogga då.

Jul firade vi hos mommo och moffa, och där var mina kusiner och moster.

Fick en massa paket och vi åt god mat. Har nog inget mer att säga än att julen har varit super bra

och det var julen.

Dan före nyår så åkte Wilma och jag och shoppa. Handlade ett par byxor (svarta) och en långärmad tröja som var svart, vit och randig och en t-tröja med vingar på. Och två smink borstar och sminkbortagnings-servetter.

På nyår då så firade vi hos Emma och hennes familj, vi sköt raketer och åt god mat. Nu är det nytt år och jag hoppas på ett jätte bra år 2014!!!

Nu kommer bara några bilder från mitt jul-lov tyvärr så har jag inga bilder på shoppingen och julklapparna men jag kanske lägger in några bilder senare i veckan elr så blir det nästa vecka får se om jag hinner för vi börjar skolan nästa vecka. Some pictures now.                    


Presentation


13 år som gillar att shoppa, spela fotboll och fotografera!
Kommer att blogga om min vardag och lite till, enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards