Frida Moa Mathilde

Alla inlägg under februari 2014

Av Frida - 25 februari 2014 19:48

   

   

Maskara Scandel eyes rimmel london, 001 BLACK

H&M: smokey eye brush

  H&M: Lip balm vanilla

  Garnier skinn natural BB Cream (i färgen Light)

  RIMMEL LONDON Eye liner (i färgen 001 black)

  Lumene Natural code skin perfection, matt powder (i färgen13.toffee)

De var vad jag shoppade men nu kommer klippningen och färgningen...


 
 Före klippningen och färgningen :)

     Äfter :)

Blev super nöjd, det kanske inte synns så bra men det är iaf en massa ljusa slingor i håret <3

Nå hörs en annan dag... nå iaf imorgon åker vi till Lapua :) Hoppas bara inte snön har smällt bort..

Nå vi hörs ;)

OS

Av Frida - 22 februari 2014 18:34

Heej, har just kollat klart brons matchen klart och Finland tog hem bronset :) Bra spelat leijonat :)

    

Bloggar mer om en stund :) Ciao!

Av Frida - 17 februari 2014 13:37

   

Demi

 

 

 

Jag före konvent :D

 

HIHI  mitt hår ser grått ut.. Nå nu har jag bloggat via datorn så nu fick jag åtminstone upp några bilder. :) Höörs <3

Av Frida - 17 februari 2014 12:27

Hej, ligger hemma på soffan och bara chillar och tar det lugnt. Sjuk idag så det blir ingen skola heller förden delen. Har nog inget mer att skriva såå vi hörs. Ps. Min telefon så har typ fullt minne så jag ska försöka fixa fram några bilder till bloggen. Hörs senare idag ciao :)

Hmm

Av Frida - 11 februari 2014 22:26

Hej, snabbt inlägg innan jag går och lägger mig. Idag började vi tio och slutade klockan tre, varit en helt chill dag. Nå när jag kom hem så övade jag inför engelska provet som vi har imorgon :( Och inget mer med det. Nå resten av kvällen så surfade jag mest och kolade in bloggar. Nåjaa nu skall jag iallafall börja sova så godnatt <3

Just an old pic of me. ;)

Av Frida - 10 februari 2014 15:36

Ääh brist på rubrik... Nå iaf idag har jag varit i skolan och haft en helt bra dag. På gympa hade vi slalom men jeu jag åkte snowboard. Some pictures ;)

Me today. <3

Nu ska jag iaf öva på engelska provet som jag har på onsdag.

I lördags så hade min låssas bror kalas och han fyllde 18 år. Så då såg jag ut såhär :*

Hörs snart igen :*

Av Frida - 5 februari 2014 14:53

Idag har jag börjat tio och slutat tre. Skolan gick helt okej och vi hade prov i husa som gick bra. Vi har också provpå ffredag i matte. Men tror jag ska börja öva lite på matte idag iaf och så får vi se vad jag kan hitta på senare idag.

En bild för tre veckor sedan.

Av Frida - 3 februari 2014 22:24

Hej ett tag sen sist.
Kommer bara ett snabbt inlägg innan jag börjar sova.
Idag har jag varit i skolan och vi hade gympa men jag är förkyld så jag var inte med och dessutom hade vi skidning. Och så har vi också haft modde prov som gick bättre än vad jag trodde. Nåja efter skolan så hämtade mamma mig och vi for via butiken och handla. Sedan då jag kom hem så chillade jag bara och sedan har jag bara läst på prov.

Har just ändrat min bakgrundsbild på telefon :)

På fredag ska denhär tönten komma till mej och några andra shejjer åxå <3
Höörs!!

Presentation


13 år som gillar att shoppa, spela fotboll och fotografera!
Kommer att blogga om min vardag och lite till, enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards