Frida Moa Mathilde

Alla inlägg under oktober 2013

Av Frida - 24 oktober 2013 20:06

You are my everything!! Saknaar deej super mycket!! Love you, skulle inte kunna leva utan dig!! Du betyder så mycket för mig. <3

Av Frida - 20 oktober 2013 21:32

Halloo -> BILDER!!! :)

Båda byxorna från cubus 19.95 ? styck!! :)

Skal som jag fick från moster som försenad present!! :)

Vet inte riktigt om skorna syns men dom är från: koo kenkä :)

Av Frida - 14 oktober 2013 15:35

Trött tjej här hej.
Kom hem inatt ca. kl:01.45
Och somnade ca. 2 tiden.
Idag i skolan var jag jätte trött.
Kom hem och sedan övade jag lite på finska prov och åt mellanmål. :-) nu så Chillar jag och skall öppna finska boken igen. Puss & kram <3

Ida och jag :-)

Snö haha jepp helt seriöst hittade snö (tror den var konstgjord. )

Jepp och det var en grej till.
Fick ju en ny mobil för typ 2 veckor sedan av mamma. Jepp och före den ena matchen i Åland gav jag mobilen till mamma. Vi höll på att värma upp före matchen. Och mamma tappade såköart telefonen på asfalten. Och skärmen fick fullt med sprickor i sig. Hon bberättade det först efter matchen. Haha jag började såklart att skratta hur klåp får man vara men vi har iallafall köpt en ny skärm till mobilen. Jepp det var det. Ciao :-)

Av Frida - 11 oktober 2013 05:42

Kom just precis fram till åbo. Sov ca 2h <3 klockan åtta far båten från Åbo och kommer fram till Åland ca klockan 14.00 <3 ha de gööttt <3

Av Frida - 10 oktober 2013 19:27

Nu är allt packat och klart.
Går och sover nu, några timmars sömn inatt blir det bara.
God natt <3

See you later ali gather. <3

Av Frida - 10 oktober 2013 17:34

Hej,idag i skolan har vi haft fotografering. Just nu är Emma hos mig.
Vi har just ätit och nu ska vi fortsätta packa.
Men nu måste jag göra allting klart.
Skall gå i duschen och packa och prata med Emma senare ikväll.
Hade bra <3

??

Av Frida - 9 oktober 2013 22:23

Haha när jag lägger till ett hjärta blir det bara ett dumt ? Haha <3

Av Frida - 9 oktober 2013 22:20

Hej, dålig på att uppdatera.
Men bara kort fattat.
Idag var jag i skolan -> fotboll-> packa + läxor-> duschen
Nu skall jag snart gå och sova.
För imorgon ska jag först till skolan och sedan blir det att kolla att jag har med mig allt till Åland.
Kommer att starta klockan: 02.00 natten till fredagen.
Nå nu skall jag börja sova för imorgon kommer det att bli en lååång dag med skolfoto och en massa andra saker också. ?? men ha det bra och så ses vi snart igen. ??

Presentation


13 år som gillar att shoppa, spela fotboll och fotografera!
Kommer att blogga om min vardag och lite till, enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards