Frida Moa Mathilde

Alla inlägg under mars 2014

Av Frida - 31 mars 2014 15:44

Hejj :D Nyss fixat en ny header till bloggen tröttnade på den gamla så jag lade bara till en utan redigering :)

Nå idag har jag bara varit i skolan och ikväll så kommer Amanda hit   


Har iallafall inget mer att skriva nu.. men jag bloggar mer ikväll!!     

Höörs :)

Av Frida - 30 mars 2014 21:30

Hej.. igen! När jag kom hem från pappa så hade mamma köpt några anstikts produkter till mig och jag blevsuper glad :D Skall Andvända dom nu!!

Skall prova dessa produkter nu och sedan skriver jag om vad jag tyckte osv.. men vi höörs:)

Av Frida - 30 mars 2014 21:25

Hej, kommer att berätta kort om helgen.
Fredag: Steg upp vanlig tid och åkte till skolan äfter skolan åkte jag till Amanda på "kalas" och typ några från klassen var där :))
Senare på kvällen så åt vi pizza jag Amanda, Emilia och Linda :)
Äfter det så kom pappa efter oss och vi for till amigo. De var en rolig men endå kånstig kväll. Kom hem ca 23.30
Lördag: steg upp någon gång efter tio och åt frukost sedan resten av dagen till typ kl 4 så åt vi mat och sedan på min fotbolls-match mot sport och vi van 4-1 efter matchen for jag ut till byn.. for tillbaka till pappa halv elva tiden. Efter det kkollade jag på då noah spelade Gta 5 och somnade när han höll på att spela somnade halv tolv.
Söndag: Klockan vreds fram så ovanligt så vaknade jag 9. Varit med Jimi nästan hela dagen. Senare på kvällen så kollade jag pappas fotbolls match som dom van och där träffade jag några typer som jag var med och kom hem nio. Höörs <3

Summer plzz come now :)

Av Frida - 26 mars 2014 16:10

Andiii<3
Höörs:)

Av Frida - 25 mars 2014 18:27

Kollar Norbit i skolan med Wilma och många fler:))

Av Frida - 24 mars 2014 20:42

Hej, idag har jag varit i skolan och efter skolan så for Linnea och jag till Stan för att shoppa :)) Vi åt på rax och mycket glass :)) Sedan när jag kom hem så ringde jag åt Wilma och vi pratade i en halv timme:* Hon kommer och sover över från tisdag till onsdag får se vad vi hittar på då. Men just nu så kollar jag familjen annorlunda :))
Höörs!:)

En snap chat bild som Linnea skickade:)

Min tötiis <3

Av Frida - 23 mars 2014 21:57

Hej idag har jag varit på kalas hos kusinerna. Det var jätte länge sedan vi sågs sist.
Nåja.. minns knappt när jag bloggade sist? :O nej men nu hade jag iallafall tänkt mig att börja blogga mer och iallafall minst en gång i veckan. Några bilder från min telefon... från igår!

Min absoluta favorit glass <3

Yummi <3 Världens godaste sallad <3
Nu bara några random bilder. .

Har åxå varit och bowlat från skolan :))

See ya! <3

Av Frida - 12 mars 2014 20:38

Åj hej.. har inte haft tid med bloggen på ett tag sen jag bloggade sist och har helt enkelt inte årkat. Nåja hela veckan så har jag varit i skolan och varit på länk två gånger och fotbolls träning. Stolt! Nå just nu kollar jag någon criminal serie liknande...
Godnatt- Höörs <3
(no picture)

Presentation


13 år som gillar att shoppa, spela fotboll och fotografera!
Kommer att blogga om min vardag och lite till, enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards