Frida Moa Mathilde

Alla inlägg under april 2014

Av Frida - 30 april 2014 17:44

Av Frida - 29 april 2014 21:32

Som sista sak i kategorin smink har jag valt min ögonskuggspalett från H&M använder den till varje skol dag och håller hela dagen det blir liksom inte ögonskugga i hela ansiktet.

I kategorin parfym så har jag valt en av mina puma parfymer, den kan man ha till både vardags och fest och doftar super gott.

       
  

Nu till kategorin mode så har jag valt en ´volang´tröja från bikbok en av mina favorit tröjor och passar att ha iaf med både vita & svarta jeans :)

Allt för mina favoriter i april så vi höörs!! :)

Av Frida - 28 april 2014 22:26

Mina favorit hår/smink/parfym/ansikte/mode i månaden april.

Ansikte: Den här har jag använt varenda dag och den är skit bra! Rengör ansiktet och tar bort smink.

Ansikte: Min lumene Artic aqua 24h balancing moisture face cream, som sakt i förra inläget återfuktar bra

I kategorin hår: Så har jag valt mitt skydds spray från loreal paris för att jag använder den varenda morgon till skolan och den skyddar håret bra mot värme.

I kategorin smink så har jag valt som en grej mitt lip balm från h&m för att det doftar väldigt gott och fuktar bra och ger lite glans på läpparna.

Som en andra grej i kategorin smink har jag valt min bb cream som jag använt för att täcka finnar och sånt.

Dethär var då del 1/2 kommer resten imorgon! :) Höörs :D

Av Frida - 27 april 2014 22:21

Garnier puere active: Tar bort smink väldigt bra och rengör också.
Lumene krämen: fuktar riktigt bra och använder den varje dag.
Tops: Haha som vilka andra som hellst.
Ansiktsmasken har jag ennu imte hunnit pröva men det blir kanske denna vecka någon dag.

Jag älskar början på sommaren :)
Det är när blommorna börjar titta fram och att man känner doften av ny klippt gräs och att sommarlovet har börjat :) Inte långt kvar till sommarlovet knappt en månad sjuan gick så fort men det är jag bara glad åt! Ursäkta att det kommer inlägg på inlägg här på bloggen ikväll men det är för att jag haft fullt upp dehär två dagarna :) Men
nu skall jag börja sova är så himla trött nu så vi hörs snart igen! :)

Av Frida - 27 april 2014 22:08

Kort inlägg om vad jag använder för hår produkter!

Shampo för "irriterad hår botten" Super bra men dyrt!( jag har en typ av torr hår botten!

Hår inpackning håret blir väldigt länt och skönt!

En hårolja som jag använder ca en gång i veckan doftar gott och håret ser friskare ut!

Värmeskydds spray som tål 130 grader och som jag använder alla skoldagar som enenligt mig fungerar riktigt bra.

Hårspray som fungerar bra på mitt hår och håller länge!

Det var allt för det här inlägget!
Höörs:)

Av Frida - 25 april 2014 18:16

Taco kväll med tjejerna :*

Av Frida - 24 april 2014 20:22

Hej, idag hade jag tänkt att shoppa via nätet men just då jag skulle beställa så hände det bara så att det blev fel på storlek så då skippade jag att beställa idag utan jag beställer imorgon eller på söndag iIstället!
Komentera gärna vad ni vill jag skall blogga om. Men vi hörs snart igen. :)

Av Frida - 22 april 2014 22:17

Hej! Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan. Efter skolan for jag till Wilma med Linnea och vi fotograferade en massa bilder:)
Kom hem halv åtta tiden. Sen när jag kom hem så åt jag och sedan så kollade jag profil bild till facebook :)
Efter det for Amanda och jag ut å gå en liten bit bara, nu håller jag på att kolla på fotbolls match Chelsea- atletico madrid :)) efter det ska jag börja sova direkt.
Men vi höörs!!

Presentation


13 år som gillar att shoppa, spela fotboll och fotografera!
Kommer att blogga om min vardag och lite till, enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards